Сақ болыңыз, мына себептер отбасыңызды ойрандайды!..
Сақ болыңыз, мына себептер отбасыңызды ойрандайды!..
19.04.2019 10:32
1037
0

Бүгінгі таңда қоғамда талақ-ажырасу күйзелтуші дертке айналып отыр. Өйткені, статистика мәліметіне жүгінетін болсақ, ажырасушылар саны жылдықүйленгендер санының 35 % - інен астамын құрап отыр.

Әйел талақ мәселесінде әлсіз орынды ұстанады. Себебі, көбінісе талақтың шешімі оның қолында емес, бірақ талаққа себеп болатын істерді басағасынан алыстату оның қолынан келетін іс. Жаңадан тұрмысқа шыққан келіншектер мен тұрмыстық өмірінде көптеген проблемаларға душар болып жүрген әйелдерге талақтан аулақ болып, жанұясын қорғау үшін, талаққа себепші болатын он жеті істі сыбырлап айтпақпыз.

1.Жанұяның негізгі тірегі - әйел мен күйеу арасындағы сыйластық, бала – шағасы. Сондықтан әйелдің үйіне, бала шағасына көңіл аудармауы, тек өзінің қарабасын ойлауы, талаққа себепші болады.

2.Кейде әйелдер үйіне, бала-шағаларына қарауға қолы тимей кетеді. Ол сұлулығын сақтау үшін сәнденуге ерекше көңіл бөліп, шаштаразға, киім дүкендеріне, сән салондарына барумен айналысып, қолы тимей, үйін қараусыз қалдырып қояды. Ал, бұл жағдай қайталана берсе, еркектің сабырының таусылуына, нәтижесінде талаққа алып барады. 

3.Отбасы істерінде бала бағушыға сүйену. Қызметшілер мен бала бағушыларды жалдауды кейбіреулер “мәдениет”, “даму” деп санайды. Олар үй ішімен істерді надан қызметшінің қолына тапсырып қояды. Ал қызметші-әйел негізінде өз рахатын, осы отбасынан қанша пайда табатынын ойлайды. Ол қызмет істеп жүрген отбасының келешегін ойламайды. Ал қызметке алған отбасы бала-шағасының тәрбиесінде қызметші-әйелге тапсырады. Қызметші әйел ата-аналары жоқта жас нәрестелерге қандай тәрбие беріп жатқанын зерттемейді де?! Тіпті кейбір қызметші-тәрбиеші әйелдер сол үйдің салтына кейде дініне қарама-қайшы, ой-пікірлер мен әдет ғұрыптарды ұстанғандарды сеземіз. Сондықтан осы жағдайлар отбасының ажырасуына себепші болады.

4.Кейбір әйелдер өздеріне жүктелген жауапкершілікке және отбасы беделі мен абыройын сақтау міндетіне немқұрайдылықпен қарайды. Негізінде бұл жауапкершілік аса үлкен жауапкершілік болып табылады. Ал, бұл жауапкершілікті орындамау отбасы беделінің түсуіне алып барады. Демек, әйел адамның мойнына жүктелген отбасы істерін орындамауының, перзенттері ұл болсын, қыз болсын бақыламауының нәтижесі сан соқтырарлық ауыр, қорқынышты оқиғаға тап болады. Сондай-ақ оны емдеудің мүмкіндігі болмай қалады.

5.Ерлі-зайыптылардың істері мен байланысына туысқандардың араласуы. Бұл – мәселенің шешімін шешу оңай болса да, арадағы жағдайлар шиеленістіріп жібереді. Өйткені куйеудің немесе әйелдің шешесінің ұсақ-түйек нәрселерге араласуы келіспеушілік пен таласқа алып барады. Халықта мына данышпандық ой-түйіп бар: “ерлі-зайыптының арасына тек есі кеткен адамға ғана араласады”, - деген. Сол үшін ерлі-зайыптылар өз-ара түсінісуі керек.

6.Ерлі-зайыптылардың арасында түсіністіктің аздығы. Екеуі бірге сөйлеседі. Бірақ бір-біріне айтып жатқандарын тыңдамайды. Бұл мәселені – тағы да шиеленістіріп жібереді. Сол үшін бір-бірін тыңдап, сабыр сақтауы керек. Сонда ғана бір-бірін түсініседі.

7.Тұрмыстық тәжірибенің аздығы. Яғни әйел өзге жанұяға келеді, ондағы салт-дәстүр, тәрбие мүлдем басқа, сондықтан ол ойына келмеген өмірге, талапқа тап болады. Ол жанұяның психологиялық атмосферасына көндігуі қиын болғандықтан шыдамауы мүмкін.

8.Бедеулік, перзентсіздік. Бедеулік әйел үшін қатты соққы, себебі күйеуі басқа әйелге үйленіп кетуі мүмкін, бұл әйелдің психологиялық жүйесіне тәсір етеді. Егерде әйел сабыр сақтай білсе, отбасын сақтап қалады.

9.Әйелдің “өмір өзгеріп кетті” деген оймен еркекпен бірдей болуды қалап, жұмысқа шығамын деп тұрып алуы. Әрине бұл кейбір ер кісілерге ұнамайды, ал екінші жағынан ер кісілер өздерін бұндай көмекке мұқтаж емеспіз деп сезінеді. Олар әйелдің балалар тәрбиесімен айналысуының өте үлкен де ұлы іс екенін есте сақтайды. Бұл – дұрыс. Дегенмен, әйел адам болашағы үшін кепілдікке мұқтаж. Сондықтан да мемлекет әйелдердің тек қана балаларын жақсылап тәрбиелеп, отбасы істерін толық орындаулары үшін жағдай жасап, жалақы тағайындаса, тіпті жақсы болып, әйел міндетін бұлжытпай орындайтын еді. Әрі болашағынан да жайбырақат тыныш болар еді.

10.Уайым-қайғыны бастан кешіру және жайсыздықпен қиыншылықты сезіну. Біздің қазіргі кезеңімізде өмір талас-тартыс, проблемалар үсті-үстіне қабаттасып, адамды уайымдатып, тынышсыздандырғандықтан бұл ғасыр уайым-қайғы, “жайсыздық ғасыры” деп те аталуда. Бұндай жағдай ерлі-зайыптылар арасындағы қатынасқа да ықпал етіп, кері әсерін тигізіп, өзара орталарында талас-тартыстың көбеюіне алып барады. Ал бұл ортадағы некенің бұзылуына апарып соғады.

11.Қорлау, пікірін төмендету жағдайды шиеленістіріп жібереді. Ашуланып, қызып кеткенде өзіне ие бола алмай қалу ұрып-соғу, қорлауға алып барады. Ерлі-зайыптылар арасында қыстырма-кекетпе сөздерді қолдану, мәселені тағы да қиындастырады. Ерлі-зайыптылар арсында сыйластықтың жоғалуы сүйіспеншіліктің жоғалуына алып барады. Нәтижеде екеуінің бірі екіншісін жек көріп қалады.

12.Қыздың жанұялық өмірге дайындығының әлсіздігі, оның ақылға салмай армандап тұрмысқа шығуы. Кейде қыздар мейірім-махаббатқа тола романтикалық және жауапкершілігі болмаған өмірді армандайды. Ал, тұрмысқа шыққаннан кейін мойнына жүктелер ауыр жауапкершіліктерге тап болады.

13.Қыз еліктейтін салыстырулар. Қыз яғни келіншек тұрмысқа шыққан соң “құрбымның күйеуі сыйлықтарды үйіп-төгіп береді, оны қатты сыйлайды, аяйды және оған мынадай-мынадайларды береді”- деген сияқты тағы да басқа салыстырулар оның тұрмысын, өмірін улап, оны шыдап болмайтын отқа айналдырады.

14.Экономикалық проблемалар және ынтымақтың жоқтығы, сондай-ақ әйелдің көп шағымдануы, еркекті еркінен шығарып, “талақ” сөзін қолдандырып қояды.

15.Әйелдің жай күйде талақты талап етіп, талақ сөзін көп қайталауы, шын мәнінде талақтың болуына алып барады. Сонда әйел өкінеді. Бірақ өкініштен пайда болмайды.

16.Шектен тыс қызғану және ердің әрбір іс-қимылын бақылау ортада сенімнің жоғалуына әкеп соғады.

17.Әйелдің күйеуінің екінші әйелмен тұрмыс құрғандығын біліп қалып, оған шыдай алмауы, немесе оны кешіруге болмайтын қорлық деп сезінуі.

Қайталап айтамыз, талақтың шешімі әйелдің қолында емес бірақ, талаққа себеп болатын істерді басағасынан алыстату оның қолынан келетін іс. 

dinislam.kz

 

0 пікір